Musik på högsta volym

Nej, nu har det här pågått allt för länge. Det här förtrycket. Jag pallar inte lägre. Jag har inte spelat musik på en månad. Men nu får det vara nog nu. Därför har jag plockat fram högtalarna igen, dammat av baslådan och skruvat upp volymen till max, samt gjort en ny spellista till Spotify.

Det kanske är lite onödigt att ha volymen på max, men det här med musik är som godis för mig. Om man har varit utan det för länge så blir det lätt att man inte kan få nog av det när man väl har det igen. Man käkar tills man mår illa. Skillnaden på musik och godis är att med musik så spelar man tills man (eller "man" kanske är fel ordval, "jag, the master himself" kanske passar bättre) blir döv, och då finns ju risken att grannarna får damp. Men jag är villig att ta den risken idag.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0