What´s up!

Vad hände förra veckan?
8st gympass
. Det är dags att skaffa lite muskler.
Bad i Månsan
Födelsedagasfirande för Sandra.
Volleybollspeladen i Parken

Vad händer denna veckan?
Fick en träflisa(låter lite fjolligt att skriva sticka...) i foten så jag kundeinte köra mina intervaller igår.
På Torsdag bär det av till Sthlm, ska gå ner till en butik på stan, iklädd kalsonger(och inget mer), då får man en över och en underdel... gratis. Och gratis är ju gott! xD
På Fredag är det Lars Winnerbäck konsert nånstans i Sthlm(ja jag vet, jag kanske borde veta vart han spelar nu när det bara är ett par dagar kvar...)
På Lördag bär det av till Ludvika. Där ska en studentmottagning a la Gleimar besökas, samt så ska det chillas, och tränas. Kommer bli riktigt kul!

Hörs!



Edit: Det var visst ingen konsert. Det var inspelning av ett TV program som Winnerbäck ska medverka i. Det kommer bli mins lika grymt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0