Arizona

Framme i Arizona. Det är bra här i Grand Canyon Staten, inte för att jag har sett någonting av den men ändå... Vi är typ i Phoenix, och Grand Canyon ligger upstate. Ajja... De är varmt här. Det är skönt här.

Det enda dåliga hittills är poolen, den är för liten. Och att vi bara är kvar tills på Söndag såklart. Men det är väl sånt man får stå ut med ibland.

Imorgon blir det ett mördarpass på bana. 2*400+5*200. 90s vila mellan fyrahundringarna, sen 15min seriepaus, sen 200m jogg mellan varje tvåhundring. Mycket vila alltså, men det ska gå snabbt, riktigt snabbt. 56 sekuder på 400 och runt 25-26 sekuder på 200. Det kommer ju knappast bli en enkel match, men jag kommer klara det. Det är så jag jobbar sörrni. ;)

Godnatt! (eller för de flesta är väl det här god morgon...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0