Det här är vardag på Manhattan College's löparbanor

Kära du som "sprang" på löparbanan idag när jag tränade. Nästa gång jag frågar dig om du kan vara snäll och akta dig från bana nummer ett så kan du väl bara göra det? Och om du nu vägrar så kan du kanske bara flytta dig när jag skriker "MOVE!!!" och kommer springande i full fart? Och om inget av detta passar dig så kanske du kan gå ner några kilo i vikt så att jag slipper springa ut på bana 4 för att komma runt dig? Det är ju faktiskt så att jag sprang 200meters intervaller och inte 220meters intervaller, och det är inte hinderlöpning jag håller på med... Tiderna stämmer ju inte så bra om man blir tvungen att runda dig varje intervall.

Tack på förhand,

Mikael Röjerås

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahah

2011-03-26 @ 23:33:30
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0