Jag vill önskar att NY kunde vara lite mer som Arizona...


Mamma Emmy; "Men Micke kom ner, du kommer göra illa sig. Jag fångar dig om du ramlar." Precis som om hon skulle orka ta emot mig haha :P


Några av the Jaspers, vårat lag, vi poolen tidigare idag. Skönt. Och fråga inte ens om jag brände mig... Jag bränner mig ju fan på vintern om solen tittar fram.


Jag gillar värmen. Jag gillar att springa barfota i gräs. Jag gillar känslan av sommar. Jag önskar att vi hade det lite mer såhär(varmare) i NY, kanske inte riktigt lika varmt som här, men 20grader och möjlighet att kuta i shorts räcker för mig. Ett par veckor till så är vi nog där. Men NY är fortfarande NY, det spelar inte så stor roll om det är varmt kallt eller mittemells

Imorgon ska vi nog ta lite bilder vid kanal-promenaden. Det är sjukt fint här vid solnedgången. Det ska utnyttjas.

Hörs! 


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

jag vill också ligga i en pooooool!

2011-03-17 @ 09:54:23
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0