Tillbaka i New York. Tillbaka på Manhattan College. Tillbaka i vardagen.

Jag är fortfarande missnöjd med mitt lopp igår. Jag sprang fegt. Jag blev överkörd. Eller nej, jag blev inte överkörd, jag lät mig bli överkörd. Vilket är ännu värre. Jag är inte den som låter mig själv bli överkörd. Jag är den som kör över. Jag är den som springer offensivt. Jag är den som kör ut arbågarna och trycker till någon om det känns befogat. Inte tvärt om.
Igår sprang jag defensivt. Jag lät en massa andra gå om även fast jag hade krafter att stå emot. Det håller inte.

Nu är innesäsongen slut.
Om två veckor är det dags att tävla utomhus.
Nästa vecka är det sprigbreak = Arizona. Jag längtar redan, lite värme behövs.



Efter mitt försökslopp i Lördags.

Kommentarer
Postat av: walter

ROJERAS!! Varför vann du inte finalen för? inte okej

2011-03-07 @ 21:34:39
Postat av: Micke

INTE OKEJ!!!

2011-03-08 @ 03:24:12
URL: http://gnissim.blogg.se/
Postat av: Mary

vad kort du ser ut på bilden!

2011-03-08 @ 04:59:28
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0