Lördag natt 04.30

Jo, jag tänkte bara bertätta hur fattiga Emmy och Jag är... I Lördags tog vi ju taxi hem från klubben, när vi ska betala så räknar chaffisen fel med 10 dollar. Så vi betalar alltså 10dollar för lite, kliver ut bilen och börjar gå den sista biten hemåt. Men han upptäcker snart sitt misstag, vevar ner rutan och börjar ropa efter oss... så vad gör vi?

1. Vänder tillbaka och ger chaffisen sina 10dollar.
2. Jag skriker "SPRIIIING!" samtidigt som Emmy tar av sig klackarna och vi börjar kubba för livet, precis som om vi har blivit rånade.

Vi valde alternativ nummer 2. Haha, vi var helt anfådda när vi väl var hemma, och fy i hellvete vad jag garvade. Visst var jag fortfarande dyngrak, och då skrattar man ju åt allt, men vem fan kutar för livet för att slippa betala 35kronor... hahah xD 

Jag har inte skrattat så mycket sen Walle och jag moonade för ett pensionärspar påväg hem från Oslo i höstas, och nu snackar vi inte någon förbikörnings-moonande, utan vi körde fan parallelt med dom på motorvägen, vilket är ganska svårslaget...


Kommentarer
Postat av: wallter

hahahahha! HUr gick det med rika bicthesss då? :O

2011-03-14 @ 17:29:30
Postat av: Marcus

Eller som den gången du och Gleimar moonade för bussen;-P



"Du kan ju fan inte titta och vinka åt henne efter att du har moonat för henne"



Haha underbart

2011-03-14 @ 23:43:46
Postat av: Micke

hahaha just ja, gleimar! xD så jävla kul.



Ne det vart inga rika bitches denna gången fan :/

2011-03-15 @ 05:21:56
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0