Wake up vafan.

Det är skönt att vakna av att solen lyser en i ansiktet. Man tänker Woho, äntligen äre varmt ute! Men när man väl kommer utanför dörren så förfryser man, och efter det så blåser man iväg. Fan. Jag hatar det här. Dock har jag blivit så pass rutinerad nu att jag inte längre går på solens lurenbedrägeri. Så istället för att glatt hoppa upp ur sängen, dra på mig (alldeles för lite) kläder och bege mig ut i vårvärmenkylan så drar jag täcket över huvudet, nynnar "fuck my life" med en egengjord melodi och somnar om.

Det är vad jag gjorde klockan åtta imorse. Nu är klockan 12:08, halva dagen har gått och det känns helt waste. Jag vill nästan krypa ner i sängen igen och börja nynnan på den där FML-låten.

Men jag är fan 20år, jag har en hjärna som måste gödslas med information varje jäkla dag och jag har, tro det eller ej, ingen (bekräftad) psykiskt störning(även om man kanske kan misstänka det av en person som ligger och nynnar Fuck my life under täket.) Så jag måste nog inse (en sisådär 4-5timmar efter alla andra) att lägga mig i sängen igen inte kommer göra mig något gott.

Nej, det är dags för lunch/frukost, sedan ska jag börja beta av kap 5-11(100jäkla sidor) i Management boken.

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0