02:00AM, Thursday, May 5, 2011.

Marketing-presentation klockan 10.10 imorgon. Jag, och mina kamrater, har jobbat på det här skiten i timmar nu. Äntligen är vi klara. Nu gäller det bara att få in allt jag ska säga i skallen, så att jag inte står där som ett R-tard och läser direkt från papperet imorgon.

Presentationen jag hade idag gick bra, jag tror det mest berodde på att jag inte vart nervös när jag väl stod där uppe och snackade. Det spelade nämligen ingen roll om jag gjorde bort mig, för jag nailade midtermen och jag är övertygad om att jag kommer naila finalen (=jag hade inget att vara nervös över). Sånt är livet när man är smart.


Jag glömde mina nytvättade kläder i East Hills(ett annat dorm) och jag pallar verkligen inte gå dit och hämta dem. Inte nu, jag tar det imorgon. Jag hoppas verkligen inte de blir stulna.



Hörs!


Edit; Med närmare eftertanke så är det nog bättre om jag tar och pallrar mitt ärsle över till den där andra byggnade och hämtar mina kläder. Blir de stulna så kommer jag nämligen få damp. Helt seriöst.


Kommentarer
Postat av: morsan

Hej! påminnelse om gener o arvsanlag,Ha ha. förstår inte att du är så glömsk!!!. Jaha det var inga hundar denna gång, haha. Senilsnöre fins säkert att köpa för unga.

2011-05-05 @ 10:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0