Den här dagen vill bara ta kol på mig.

Skulle växla tre stycken dollarsedlar i växelautomaten. Den tredje sedeln var inte en dollarseden, utan en tiodollarseden, vilket resulterade i att jag gick därifrån med 48stycken quarters. Way to go! Och när jag kom till godisautomaten - som jag växlade mina dollarsedlar för - så tar den enbar emot dollarsedlar. hahhah SKJUT MIG! Så jag stoppade i mina mynt i en av Pepsi-automaterna istället... Men fick jag någon Pepsi?! NEJ, dom var tydligen slut. Men pengarna, dom fick jag såklart inte tillbaka. Men jag gav inte upp än. Jag gick till den andra Pepsi-automaten och sökte lycka där... men ut kom en Pepsi Wild Cherry. JAG HATAR COLA MED KÖRSBÄRSSMAK.

Den enda automaten som återstod var glassautomaten. Där gick allting bra. Förutom att glassarna var isiga, men det kännes inte direkt som något jag kan klaga på med tanke på vad de andra automaterna bjöd på.......



Bara för att jag inte har någon kul bild att bjuda på för tillfället. Fotograf: Klas P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0