Nej, nu har jag tröttnat på det här.



En gång i tiden var jag en glad person. Nu har jag en riktig bitter-fitta. Jag har just varit och skällt ut en inkompetent klimakteriekärring som påstod att jag ljög för henne. Jag var så jäkla lack, för jag var 100% säker att jag hade rätt. Vilket jag(och hon) senare fick bekräftat att jag hade. Då la jag in ett sånt där litet hånflin som får folk att vilja slå ner en. Usch vad bra det kändes. Och att hon pratade med mig som om jag var ett retard och inte förstod engelska gjorde att jag bara ville springa fram och bitch-slapa människan, hon pratade liksom i slowmotion och gjorde massa gester precis som jag inte fattade ett skit. Vad lack jag var. Skönt att jag fick rätt tillslut.

Jag hatar verkligen när folk behandlar en som om man är efterbliven och dum bara för att man bryter på ett annat språk. Men samtidigt är jag precis likadan själv när jag är hemma i Sverige. Dom som inte kan språket till 100%, de som inte kan alla ord eller kanske måste tänka 10 sekunder extra innan de öppnar käften, dom ser man som inkompetenta och inte lika smarta som en själv. Men fan vad jag är trött på det nu. Trött på alla jäkla översittare.

Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0