Om jag skulle sluta träna så skulle jag vara fetast i släckten...

...och då kan jag ju nämna att min släckt är ganska så fet. haha xD

Sitter här på mitt rum och fläskar i mig Oreo´s, Pepsi, Chips och Salsa-dip. (Tips: testa inte att doppa Oreo´s i salsasås...) Tobbe kallade mig den "fetaste" personen han känner. Det kanske är sant. Jag äter hela tiden, och visst slinker det i typ 10frukt per dag, men för det mesta är min hand ockupperad av antingen kakor, chips eller donuts. Kanske ska börja ändra mina matvanor lite.

Och börja träna igen. Har bara kört 2pass de senaste sju dagarna. Finals är inte bra för hälsan.

Men bara one final to go, nu köttar vi sista två dagarna! Den jag hade idag är jag ganska så säker på att jag nailade, blir nog A- i den(religion) kursen.

Hörs!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0