Satan i gatan

Spring Fling var kul. Lite trist att de inte hade en bar dock. Och jag hann dricka upp drickan som jag skulle smuggla med in redan innan vi kom fram till båten. Way to go! Menmen, det är sånt som händer.

Sen har jag varit lack för att någon har stoppat Cheesecake i min bakficka... Tills för en halvtimme sen, då upptäckte jag nämligen att det var ett sånt där mini-smörpaket, som jag själv hade lagt där när jag hämtade bröd. Men det känns onödigt att vara lack på sig själv. Så nu är ja på bra humör igen. xD



För övrigt så är New York (by night) riktigt häftigt. I början så var jag tveksam till att det här verkligen var stället för mig. Men jag har kommit fram till att det här är rätt ställe. Jag stortrivs i den här staden. Det kanske inte är optimalt för träning här. Men det är optimalt om man är ute efter att ha kul.

Höres!


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahahah mys!

2011-05-11 @ 11:21:31
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0