Åt hellvete med NY! (i alla fall för en sisådär tre månader framöver)

Sverige.
Sala.
7 dagar kvar,
sen är jag hemma igen. 
Jag har saknat det.
Och längtan blir bara större desto närmare det kommer. 
Fyra månader sen sist.
Fyra speedade månader.
Jag har knapp hunnit med att längta hem pga alla upplevelser.
Allt nytt...
Människorna,
Skolan,
Träningen,
och Staden...

New York.

Jag har det riktigt bra här.
Nästan för bra.
Men fan vad skönt det ska bli med lite sommarlov.
Lite komma bort ifrån storstaden.
Lite komma hem.
Kanske få en gnutta perspektiv.
Och komma tillbaka till verkligheten.

Och ha en egen lägenhet.
Helt för mig själv.
Nästan hela tiden.
Vad skönt det ska bli att kunna vara för sig själv när man känner för det!
Och kunna springa runt naken. (kom inte och säg att inte också gör det när ni är själva hemma...)

Ajja, 7 dagar.
Then I´m back, bitches!

Hörs!


Tiden går fort här va =)



Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

haha jo klart man skuttar omkring naken! dock så ser några av mina grannar det också men det gör inget, orka bry sig liksom... hahah

2011-05-17 @ 09:08:53
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0