Fuck hemlängtan. NY levererar.

Termometern visar 21grader. 21 FUCKING GRADER OCH DET ÄR SNART DECEMBER! Älska global uppvärming... haha.

 

Ajja, intervallerna idag placerades alltså utomhus, i shorts och t-shirt! Och det gick bra. 1000m på 2.40, 600m på 1.25, sen 4x200m på 28, 27, 26, 25. Typ. Inte helt säker på tiderna men typ så. Och viktigast av allt var att det kändes bra. I alla fall för att vara andra banpasset för säsongen.

 

På torsdag äre tävling. Vilket jag inte är så jäkla glad över. Jag ser helt enkelt ingen anledning till att tävla efter två avklarade banpass. Tävla gör jag för att prestera. För att få valuta för alla timmar utav träning som jag har lagt ner på att utvecklas. Och om jag vet att jag inte kommer få något för timmarna så ser jag inte heller någon riktig anledning till att ens försöka. Men jag antar att coach inte har samma syn på detta.

 

Ajja, Mile samt 4x800m står iaf på tävlingsschemat. En och samma kväll. Skulle chansa på att det är max 1h mellan loppen.

 

Hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0