Huvudvärk, bultande ben och ilande fotsulor.

Klockan har passerat fyra, AM, och jag kan inte somna. Mina ben värker, mitt huvud värker, ta mig fan helakroppen värker.

 

Idag avverkades säsongens första banpass(2*800m+2*400m+4*200m), och shit vad jag inte var redo för det. Syran började komma redan efter andra åttahundringen, och efter fyrahundringarna slog den till på riktigt. Under mina 15minuters vila så lykades jag nog få upp hela skålen med flingor och mjölk som jag hade slängt i mig sisådär en timme innan. Orutinerat(både det att jag åt en timme innan och att det var det enda jag åt t.o.m. kl18.30, då jag lyckades få i mig en en NakedJuice).

 

Och om fyra timmar har jag min första lektion. Det är en riktig klimakteriekärring till lärare jag har fått, jag avskyr henne. Har man inte huvudvärk när man kommer till lektionen så har man det garanterat när man går där ifrån, plus att hennes gälla röst ekar i skallen timmar efteråt. Har man huvudvärk redan innan man entrar klassrummet så vette fan vad som kan hända... Man lär ju helt klart bli snäppet mer självmordsbenägen än innan i alla fall.

 

Ajja, Dags att göra sängen igen. Får se om jag kan sova denna gången.

 

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0