Känner mig helt plötsligt 60år äldre...

Klickade just hem det osexigaste klädesplagget man kan tänka sig. Det är typ en stretchingstrumpa som man ska sova med. Den stretchar vaden åt en när man sover. Vet dock inte om det var ett par eller om det enbart är en. Om det nu bara är en så får jag köra varannan natt, för fifan va dyr den va... 40dollar... för en jävla strumpa. Skjut mig. Men mina fotvalv gör så ont på mornarna att jag måste köra ett par minuters uppvärming i sängen(fan va det där lät konstigt...) innan jag en kan gå på dem.

 

Sen råkade jag kryssa i två parfymer när jag ändå var inne på amazon... Armani Code(75ml för $58) och Calvin Klein One(100ml för $29), vilket är typ 400kr respektive 200kr billigare än i Swe. Ganska så najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0