Det får räcka nu va...

 

Halsont. Men det är väl sånt som händer med tre utav fyra dagar med fest. Jag måste fan börja partaja mindre. Vilket jag har sagt så många gånger förr. Men det kan ju vara så grymt kul ibland. Denna helgen har nästan vart den roligaste denna terminen. Men snart är Track season här, en säsong som jag faktiskt bryr mig om, till skillnad från XCountry season, och jag vill verkligen göra bra ifrån mig.

 

Ja, jag ska lägga ner med allt(ok kanske inte ALLT, men en större delen) av mitt festande, det håller inte i längden. Och även om det är jäkligt kul att partaja i NY så finns det en jäkla massa andra saker att göra här som är minst lika roliga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0