Party-Onsdag, Thanksgiving och Black Friday

Onsdag: Utgång med Felix och Kevin och några random som jag inte känner. Vi kom hem runt 7am. Galet.

 

Torsdag: Thanksgiving firande hemma hosfamiljen D'Emic. Så schysst att bjuda in oss utlänningar(5st!) en familjehögtid som denna! Och så var det första gången på tre månader jag åt riktigt käk(icket skol- eller restaurang-käk)! Gött!

 

Fredag: Black Friday. Jag har aldrig tidigare sett så mycket folk på en och samma dag. Det var nästintill omöjligt att ta sig fram vid Times Square, jag undrar vad fan jag tänkte med när jag åkte dit... Jag köpte iaf två tröjor, två t-shirtar, en skjorta, ett par jeans och en kostym från Calvin Klein(380dollar blilligare än originalpriset!!! Vilket jävla kap).

 

Nu äre Lördag: En Soffsittar-Lördag.

 

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0