Regionals om 3.5h

Det är en sisådär tre till fyra plusgrader här i Buffalo, det är kallt och det blåser. Som tur är har solen tittat fram, så det kanske inte blir ett hellvete att springa ändå. Dock så gör mina fötter mer ont än vad de har gjort tidigare. Jag har haft problem med dem i snart en månad nu. Och det enda våra usla trainers(aka wannabe sjukgymnaster) har att säga är: "Du måste stretcha mera." MEN JAG STRETCHAR JU FÖR I HELLVETE!1!11!!!

Ajja, det blir inga spikskor för mig idag i alla fall. Over and out,

Hörs!



Tänk vad söta de små äcklena var när de var valpar. Nu är dom lite äldre, mycket jobbigare och förjävla ettriga. Men jag saknar dom lite trotts allt.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

vilka söta hundar!

2011-11-14 @ 05:22:34
URL: http://guevacci.se
Postat av: CELINAS NEW YORK

gossiga vovvar!

2011-11-18 @ 15:34:34
URL: http://Celinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0