Det är över snart.

Det har blivit kallt även i NY. Väderprognosen säger att det varit 12grader idag, men jag tror nog att de va ännu kallare än så. Det fick bli långtights och överdragströja på träningen. I alla fall så stod 10*800meter på schemat. Jag hatar att kuta så långt. 8km med intervaller. Det är sjukt, och jag gillar det inte. Inte ett dugg. Framförallt så gillar inte mina fötter det. Dom är helt paj.

 

Nästa vecka har vi MAACs sedan IC4A och efter det Regionals. Tre tävlingar alltså, sedan är terrängsäsongen över. Ä.N.T.L.I.G.E.N.

 

'

Hittade lite foton på gojaspers.com, och jag har ju fan båda armarna framför kroppen på varje bild. GG. Springer ju som en boxare.


Kommentarer
Postat av: Sanna

är det där dina riktiga armar?

2011-10-23 @ 00:20:24
URL: http://livetforandrasvartduangar.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad bitig du har blivit!

2011-10-30 @ 18:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0