FAN I HELLVETE!1!!

Halloween i USA. Man kan inte annat än älska det! Och även om jag är shit wasted för tillfället och om min kostym inte riktigt passade in (jag va en jävla zombie, en grym sådan dock) s¨m¨ste jag sägas att zombies inte får några tjejer. Man får såklart de där resterna som ingen annan vill äte upp. Men fuck that, bara för att jag är zombie så tänger jag inte tugga i mig vad som helst, slampor är inget för mig helt enkelt. I'm top noche, och så kommer det förbli, även om jag är utklädd till en jävla ugly-pussy eater eller om jag är mig själv... Vilket kanske är svårt att urskilja.

 

Sen så tappade jag bort mitt minneskort till kameran. Jag tänkte;  Fan va br att jagkan ta ut minneskortet... Men Skjut mig!  Det är bäst att jag duschar, langar iväg lite sms, och går till sömns. Jag kanske borde skippa sms delen, men den delen gör ju liver så mycket mer spännande. Och heöt ärligt s¨boder jag kanske nte posta det här inlägget, vem vem fan bryr sim om 30år.

 

Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0