I sista stund

Ska snart iväg till min student advisor och kolla vilka kurser som jag kan läsa nästa termin. Som vanligt är jag ute  sent som fän; registreringen öppnar imorgon och då är det bäst att man har sitt schema fixat och att man vet vilka kurser man ska läsa, så att man inte sitter där med ett ruttet schema och skitsvåra lärare nästa termin. Så ja, jag bode ha haft det har mötet för typ 2veckor sedan och redan ha stenkoll på vilka kurser jag kan tänkas läsa. Men nej, det har jag ju såklart inte. Vilken överraskning...

 

Hörs!

 

Jag och min käre lillebror i somrast. Jag vill ha sommar igen. Värme. Shorts. T-shirt. Solglasögon. Vänner. Strandhäng. Sverige. Lukten av en varm friidrottsbana. Det är då jag trivs som bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0