No, I can't be moved

Att ta en taxi hem från dowtown känns rätt stort. Man kollar ut genom fönstret och helt plötsligt passerar man Chrysteler building, Brooklyn Bridge eller Empire State Building. Och man slås av hur mäktigt det är att bo i NY. Och samtidigt som man sitter där i sitt fyllerus så påminns man om hur lycklig man är. För man har fått chansen att uppleva något som många andra enbart drömmer om. Jag lever mitt drömliv här i storstaden utan att egentligen betala ett skit. Jag känner mig som en borstskämd snorunge ibland. Vilket kanske är sant. Jag är kanske en bortskämd snorunge. Men vem fan bryr sig egentligen. Det är skönt att vara jag just nu.

 

Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0