jajaja

Det är tydligen den 7de arpil, min födelsedag, och på något sätt har jag lyckats bli shit wastes. Hammered. Bäng. Okontrollerat full. Berusad. Ja, det senare var väl en mild version av skiten...

Loppet igår gick kasst. Skitsamma. Idag fyller jag år, grattis. Tack! Vi snodde några ölglas på stan, som present till mig, men vi tappade typ hälften av dem, så jag kom hem med enbart 3st. Skit. Och sen så måste jag sluta med mitt jävla kärring PMS(inte för att det har något med något att göra) som jag får före mina lopp. Jag blir lack på småsaker, retar upp mig på ingenting och ska diskutera varenda jävla liten skitsak. Skut mig.

 

Sovdags, hös.


Kommentarer
Postat av: Farsan

Grattis på födelsedagen!!!

Några önskepresenter??

2012-04-07 @ 14:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0