Min fallskärm har äntligen vecklats ut.

Jag tog med min kära Valentine till ett svenskt ställe i West Village igår(ja, jag gör allt jag kan för att "Swedenize" min omgivning...). Det vart fyra rätters med nån räksmörgås till förrätt; köttbullar, gräddsås, lingonsylt samt potatismos som andra rätt; en blodig stek med potatismos och pepparsås som tredje; och som avslutning en våffla(svensk såklart) med grädde, jordgubbssylt samt jordgubbar till dessert.

 

Och sen måste jag bara nämna hur jäkla bra det känns att logga in på mitt aktiekonto och se att mina investeringar i Eurocine har stigit med 10% bara idag. whoooopwhooop!

 

Dags för lite träning nu(intervallerna igår kändes jävligt bra dom med! Ä.N.T.L.I.G.E.N.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0