Tävling

Det gick piss i Lördags. Först så missade jag mitt 1000m lopp för att arrangörerna hade flyttat tillbaka(TILLBAKA!1!??+) det 15min. Så när jag hoppade in på banan för att köra lite stegringar så kom 1000m löparna in på slutspurten. Chocken på den var ju inte så kul... Fifan vad lack jag var. Och coach var ju inte direkt glad heller... milt sagt.

 

I alla fall så kom jag in i 800m loppet som var 50min efteråt. = 100minuter uppvärmning(i vanliga fall värmer jag upp i 45min). Skjut mig. I alla fall, jag öppnade första varvet på 26sekunder, andra varvet på 27.5. Och då var det racet kört. Kom in på 1.55.20 och missade IC4A-tiden med 0.3sek. Är fortfarande lack på mig själv för att jag sprang som en jävla High School freshaman tjej(ni vet dom som köttar första halvan ochsen dör...)

 

Ajja, det kommer en ny chans på Fredag, så jag får se till att göra bättre ifrån mig då. =)

 

Hörs


Kommentarer
Postat av: mamma

Hmm!

Skräckdag! Fördomar kvar mot tjejlöpare, Hur ligger du till hos dem när de läser detta tror du??? de är värre skrivet än vad vi skrev om icke nationell skidnation.

Lycka till på fredag o glömm inte att uppdatera dig vad som händer omkring dig.



Många hälsningar från mamma

2012-02-14 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0