Högt upp över marken

Det vart en kväll downtown. Jag åkte ner till Macys på 34st för att testa lite klockor, ja jag ska köpa en klocka, men det finns ju så sjukt många som jag vill ha. Och mina beslutsångestproblem gör ju inte saken bättre. Hittade en från Fossil, två från Diesel och en från Nixon som verkar najs. Menmen, måste tänka lite på saken.

 

I alla fall så vandrade jag förbi Empire State Building, och det var ingen kö till att åka upp där, så jag slog till och åkte upp, med kameran i högsta hugg. Lite lame att batteriet i kameran tog slut efter ett tag. Men det var häftigt. Något man måste göra om man är i NY.

 

 

Queens och Brooklyn

 

Times Square skrapan

 

Downtown och Brooklyn

 

Uptown

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0