Jag kan konsten att slitas isär och byggas upp igen.

 

För första gången på en månad har jag avklarat ett intervallpass på bana, och det kändes bra. Lite segt att det gick så jäkla sakta bara, men känner jag mig själv rätt så kommer jag vara tillbaka på topp om ett par veckor. Skönt. Och för er som inte viste så har jag haft problem med vaden, jag kan inte säga säkert om det var en bristning eller sträckning, själv är jag ju ingen läkare och dom där så kallade sjukgymnasterna vi har här på MC vet vällknappt vart på kroppen vaden sitter... Inkompetenta jävlar...


Nu ska jag beväpna mig med ett stycke kamera och bege mig ner till Broadway.

 

Hörs!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0