Alcoholics Anonymous

Hej, mitt namn är Mikael Röjerås och jag har varit nykter i 18dagar nu. Jag tror faktiskt att det är nytt personligt rekord om man räknar från och med att jag började på Manhattan College för ett år sedan. Och jag måste bestämt säga att det är rätt jobbigt att fördriva tiden med sällskapsspel på en lördagskväll, när man egentligen vill befinna sig på någon av New Yorks nattklubbar. Och när det här alkoholförbudet släpps så känns det som om the Jasper Track & Field kommer att gå lös. Typ försöka ta igen fyra "förlorade" veckor på en och samma natt. Och ja, jag är nog en av dem. För usch vad sugen jag är på lite partaj just nu.

 

Hörs!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0