Tillbaka till andra sidan livet

Äntligen kom den där efterlängtade vintern. Minusgrader och ingen jävla snöslask som dränker skorna så fort man kliver utanför dörren. Lite för sent dock; för om tre dygn befinner jag mig återigen på amerikansk mark. Som jag har fruktat den där dagen. Men det börjar kännas bättre nu desto närmare den kommer, jag tror att jag har fått min dos av Ikea-land för att klara av ännu än termin på Manhattan College. Och det känns ändå som att det ska bli rätt skönt att ha två lediga* veckor att tillbringa i favoritstaden New York, innan jag återigen blir stammis på O'Malley Library.

 

*icket att förglömma är att jag fortfarande tränar 6dagar i veckan, så helt fri är jag ju trotts allt inte...




 

 

 

 

p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0