Återvinna eller inte?

Så är jag hemma i Sala igen efter två dagar i Stockholm. Det har varit chill. Och alkoholkonsumptionen har kanske varit aningen hög. Men det är sånt som händer.

 

För tillfället försöker jag vara duktig och städa och tvätta och göra sånt där som inte är så jäkla kul. Det går ju sådär kan jag säga. I alla fall så stod jag och sorterade papper i en kasse, kartong i en... och sen kom jag på att jag har alla mina aktier på ett skogsbolag, och hur fan ska dom gå runt om jag sitter är hemma och återvinner papper?! Nej, så jag skippar återvinningen och mosar ner allt i en och samma kasse. Man får ju inte vara dum...

 

 


Kommentarer
Postat av: Hultgren

Najsa bilder, är det era bin eller?

2012-06-02 @ 15:03:28
Postat av: Micke

Jaa, morsan har biodling. :P

2012-06-02 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0