Museum of Natural History

 

Att gå på museum är ett riktigt najs Söndagsnöje. Man strosar runt och kollar lite här och lite där. Att vi kom in gratis, plus att vi fick biljetter till två olika filmer gjorde ju inte saken sämre(Emmy hade fått i uppgift att gå dit för en biologi kurs, och jag kom in genom att säga att jag var i samma klass(vilket jag såklar inte var) men hade tappat bort biljetten... hehehe). Och ett tips för er som ska på museum i NY är att det är precis så dyrt som DU vill att komma in, i alla fall på alla statligt ägda museum, eftersom att alla priser är rekomenderande och inte egentliga priser så kan man bara gå till kassan och säga "Hej, ge mig en biljett" så är dom tvugna att göra det. Sen om man tycker att det är omoraliskt är ju en annan sak.

 

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0