Det går bra nu

Det går bra nu. Med träningen, med skolan och typ allt annat.

 

I Måndags var det 2*800m+2*600m+2*400m+2*200m+2*100m. Snitten låg på 2.04min - 1.31min - 57s - 27s - 13s.

Idag var det 4*400m+4*400m+4*200m som gällde. Första serien snittade vi 61s och andra 60s och tvåhundringarna låg mellan 25-26sekunder.

 

Det kanske inte säger så mycket, men det känns jävligt bra. Det känns som om det där jag saknade i vintrast(eller snarare för ett par veckor sedan) har börjat letat sig fram i takt med våren, typ som en igelkott som kommer ut ur majbrasan i tid för att slippa bli uppbränd(för att känna sig dålig en längre tid är som att bränna upp självförtroendet på bål). Och kanske är det värmen som gör det, möjligheten att kuta utomhus i bar överkropp är nämligen oslagbar(och det är fifan bara Mars ännu!). Eller så är det kanske den där bristningen i vaden som jag hade i Januari som det tog längre tid än väntat att återhämta sig ifrån. Vem vet. Det är skitsamma, för det går bra nu.

 

Hörs.

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Heja!

Från dina alla fans här hemma.



2012-03-22 @ 19:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0