Jag kan.

 

Det var ju IC4A i helgen btw, det gick skit.

Men en ny säsong är på ingång och jag är taggad på att slåss för dom där sekunderna. Dom sekunderna som jag inte fightades för inomhus. För det som jag har förlorat mest på är att jag inte har gett mig själv ett bra lopp, jag har inte tagit mig för, utan jag har bara bitchat runt i dom loppen som jag har kutat. Men jag ska se till att ändra på det till utomhus säsongen.

 

Det som är skönt dock är att träningarna går jäkligt bra, och mina två träningskamrater, som jag håller samma tider som på träning, sprang på 1.50 i helgen, så visst ska jag likaväl kunna springa lika snabbt på tävling som dom. Det är hjärnan som har varit lite ivägen fram tills nu, men det skare bli ändring på.

 

Hörs


Kommentarer
Postat av: mamma

DU KAN!! JAG/VI VET!! JAG/VI TÄNKER PÅ DIG!!



SPELAR INGEN ROLL FÖR OSS, SÅ ATT DU VET,



DU ÄR BLAND OSS BÄSTA ÄNDÅ. Mig också säger Zack fast "jag är kastrat nu" Å TYCKER OM ROSAFÄRG



FRÅN DINA FANS FRÅN ANDRA SIDAN NORTH ATLANTIC OCEAN!!

Hälsar!!

5 VOVAR + från de två benta figurerna.

2012-03-09 @ 14:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0