Antiklimax

Så fick jag A i matte, filosofi och spanska till slut... och ett B- i Jesus. Skjut mig. Den där förbannade kursen fuckade up mitt GPA totalt, och det skulle vara den lättaste av mina kurser... eller det var vad jag trodde när jag satt och gjorde mitt schema för en sisådär 7månader sedan. Ajja, nu kan jag inte göra så mkt åt det mer än att bara få A nästa termin. xD

 

Och innan jag begav mig hemmåt så snackade vi om Deans-list och att man behöver 3.5GPA för att komma med där, och jag har ju vart med där och jag har ju fått hem det där brevet där det står "we want to recognize your outstanding performances... blablabla"(eller nått i den stilen) men jag trodde att det var något random brev som de skickade till alla studenter... Man kanske skulle ha sparat det? Ehh, det är väl ingen som bryr sig om sånt ändå.

 

Hörs.


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Svar: Ja, jag gick på Rudbeck, du också?

2012-05-21 @ 22:58:10
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0