Skämt

"I don´t trust anyone that bleeds for seven days and does not die"

Skämten i mitt nuvarande rum har varit så stört grova det senaste året att jag blir mörkrädd när jag tänker på det. Men det är dom där skämten som totalt ignorerar den där gränsen av vad som bör vara tillåtet att komma ur en människas mun som är de bästa. Det ovanstående är en mildare variant av vad som har. Jag kommer sakna det här rummet, men nu är det dags att ta farväl på riktigt. Dags för ännu ett försök att ta mig till SWE.

 

Hörs.


Kommentarer
Postat av: mamma

Rätt gate, rätt plan, rätt flygbolag = HEM.

Liten lathund bara, så du kommer ihåg.

See you tomorrow!! (lördag)



Kram från mamma, Robert hälsar.

2012-05-18 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0