Springfling

 

Det bar av till Springfling igår. Vi hoppade på en yacht, käkade lite mat och släppte loss på dansgolvet. Även om jag kanske inte var den mest aktiva på dansgolvet, men det är vad som händer när man är nykter... Det var en trevlig kväll i alla fall. Och New Yorks skyline kan man inte få för mycket utav, inte heller folk som gör bort sig på dansgolvet! Att det kan vara så kul att inspektera andras dansmoves (jag menar, mina moves är ju top notch...) xD hehe

 

Och ja, snubbarna på första bilden fick sig ett dopp i Hudson... myyyys.

 

Hörs!


Kommentarer
Postat av: walter

hahaha hur tänkte dem där? Gaanska långt upp där han hänger

2012-05-10 @ 16:31:26
Postat av: Emelie

Verkar vara hur coolt som helst att gå på college i USA! Kanske bör göra det jag med... Dock så är ju det om ett tag ;)

2012-05-14 @ 16:05:29
URL: http://breakevens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0