Tell the world that I'm coming home

Imorgon bär det äntligen av hemmåt, till mitt kära Sverige, där sommardagarna är längre, där husen är röda och har vita knutar, där man har sås till kött, där pizzorna är tunna, där godiset är gott, där tjejerna är vackra, där minnena är många, där man dansar runt en gigantisk penis för att fira sommaren, där korruption inte existerar, där kyrkan är påväg att tyna bort, där The Pirate Bay avgör om man har sett en film eller ej och där luften man andas känns som... luft.

Imorgon alltså. Men först har jag både en uppsats och ett prov att skriva. Jag, som är utomordentligt jävla intelligent, har dock fått A på allt i den där kursen(filosofi) så det borde inte spela så stor roll för slutbetyget om jag skulle få ett A- eller B+ på sluttentan. Sen så fick jag A på min sluttenta i Spanska = A i slutbetyg. Whopwhoop! #smart guy

 

Hörs

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0