Ovana

Det är skönt att vara hemma igen. Men att jag har insett att det har rådit en enorm brist på Sverige och svenskhet(och mycket annat som existerade i dåtiden) i det senaste kapitlet av mitt liv. Och det är nog så att man glömmer bort hur vardagslivet var, alldeles för enkelt. Känslan av att ha en trottoar helt för mig själv är aningen obekväm, ljudet av att höra folk snacka svenska runtomkring mig är inte helt verkligt och ilskan som uppstår när man födjävens försöker ta sig in på Coop Forum kl22.05, för att man den senaste tiden har tagit förgivet att ens lokala supermarket har öppet till midnatt(minst), är inte måttlig. Och det jäkligt skönt att jag kan börja missbruka voltaren igen, jag måste köpa med lite extra till hösten.

Sen så köpte jag Livet Deluxe idag. Nedsatt från 229kr till 40kr. Det jag inte insåg att det är tredje boken, och jag har inte läst tvåan "Aldrig Fucka Up", så ska kolla om de har den också.

 

Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0