Det går bra nu

Jag har gått hela helgen och mått lite smått skitdåligt efter att jag i Torsdags fick resultatet från mitt senaste Econ test postat på Moodle(min skolhemsida). I vart fall så stod det 22/35... WTF!1! Tänkte jag och mailade läraren för att checka att det verkligen var korrekt eftersom att det kändes som om jag hade ganska så bra koll på vad allting på testet handlade om. Och hon konstaterade att det var korrekt, 22/35, 62 jävla procent. F. Man ville ju typ hoppa från Freedom Tower, withdrawal från kursen eller bara åka hem till Sverige och börja jobba på McDonalds...(kanske inte, men typ...).
 
Idag fick jag dock själva hårdvaran tillbaka, och självklart hade jag ju inga 62%, utan 92%, hon hade tydligen "glömt bort" att räkna med den andra delen utav provet... Vill nästan begära extra credit bara för att hon fick mig att må dåligt i fyra dagar. Eller så kanske jag borde ta med kvittot från Century 21 där jag på Lördagen gick lös och tröstshoppade upp vartenda cent jag hade i fickan, och på bankkontot... För jag har ju trotts allt henne att skylla... xD
 
Sen så var jag, och tio andra bjudna på restaurang av Megans föräldrar i lördags. Och fifan vilken rolig middag! (och dyr, notan var på över $2000, tur att man slapp betala haha). I alla fall, det började med appetizers, sen förrätt, varmrätt och slutligen desert(serverat med espresso och sambuca). Och Megans far, som är väldigt omtänksam, ville ju såklar inte att vi skulle sitta törstiga så han fixade så att drinkarna rullade in. Minst två glas på bordet per person så att det inte skulle va nån väntetid för att få påfyllning... plus att det serverades vin till varmrätten. Sammanlagt vart det fem Vodka Tonic, fyra glas vin och till sist den där espresso shotten med sambuca som grädde på moset. Alla var ganska så rangliga när middagen var över om man säger så. Jag hade förväntat mig en formell lite halvtråkig och stel middag, men ack så fel jag hade. Det var lätt den bästa kvällen hittills den här terminen. 
 
Nu är det dags för lite träning(som för övrigt går extremt jäkla bra för mig just nu!)
 
Hörs.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

eeeh, den där middagen lät fan inte helt fel!

2012-10-16 @ 11:34:14
URL: http://camillalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0