Om mig

 

Jag heter Mikael Röjerås, är 21år och bor i New York City. Här pluggar jag på Manhattan College, School of Business, med Finance som major. Jag är för tillfället inne på min tredje temin, vilket betyder att jag har en sisådär 2.5år kvar av college-livet. Jag tävlar även för skolans friidrottslag - vilket är, tro det eller ej, den själva anledningen till att jag faktiskt befinner mig här då det är det som betalar för partajet - även om man kanske inte tror det efter en första titt på den här bloggen...


Om du har funderingar över något(eller om du bara vill säga "Hej, jag tycker att du är awesome") så tveka inte att slänga iväg en kommentar.


Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0