Att vara eller att icke vara, det är frågan!

Jag har precis anmält mig som statist i Andra Avenyn, mitt absoluta favorit program. Sitter klistrad fram datorn(mer än vanligt) varje måndag och väntar på att de ska släppa de nya avsnitten. Det är nästan så att jag glömmer att skriva 38 ointressanta blogg-inlägg.

 

Här är lite ljusglimtar ur min ansökan:

 

 
*Jag heter Micke och jag är 17år. Mina kompisar skulle beskriva mig som rolig, snygg, snäll och bra självförtroende. Jag är social och lätt att ta kontakt med.
 
*Jag är en aktiv medlem i skolans teatergrupp och har varit med på flera stora uppsättningen, bl a Romeo och Julia och En midsommarnattsdröm mm.

 *Jag bor på Sveriges enda löpargymnasium i Stockholm. Läser andra året sam-sam på Rudbeck i Sollentuna. Är med i skolan och kommunens teatergrupp.
 
*Löpning, annan träning, drama, litteratur och matlagning är mina intressen.

 


Kommentarer
Postat av: Alex

Nice :P ...Gick också på Rudbeck :) då vet du säkert att Jonas som spelar Kim gjorde detsamma :P

2007-12-26 @ 17:38:00
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: blondie

wow coolt:D

2007-12-26 @ 20:29:14
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0