En dag på stan...

Sådär ja. Det har varit ett jäkla tjat om alla dessa julklappar, men äntligen är jag klar, tror jag, dvs om jag inte har glömt någon. Sista klappen vart fixad för någon timme sedan nere på stan, den ska jag ge till Felicia. =)
Nu gäller det bara att inte försäga sig, jag höll på att avslöja mig för morsan om vad hon skulle få.  

Hon frågade; Vad har du köpt för julklappar idag då?
Jag svarade utan att tänka; Jag har köpt ett blablabla...ehh. (vilket var hennes present).
Men jag lyckades lirka mig ut genom att säga att den var till Henke(min lille brorsa). Vilket i sin tur inte heller var allt för smart eftersom han är 8år och presenten är inte till för 8 åringar. Men jag hoppas att hon köpte det.

Nu så har farsan beställt en bärbar dator nu, najs och tack! Trådlöst bredband är också fixat, jag får det gratis pga vårat telia-bredbands abonnemang som vi har hemma. Super! =)

Kvällens i-landsproblem;
det är jobbigt att handla julklappar, speciellt i Sthlm där det kryllar av folk.

Nu är det;
Fel på tangent borden igen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0