Från Sala till Västerås

Jag skickade mail angående klubbyte till Åke, min tränarre i Sala, några veckor innan jul. Men jag har fortfarande inte fått något svar. Jävligt dålig stil, jag försökte ringa honom också, men fick inget svar då heller. Det visar ju hur mycket han egentligen bryr sig...

Nu är papperna undeskrivna av Maria, en i IFK Sala, mina klubbytar papper alltså. Om ungefär en månad så kommer jag inte längre tävla för IFK Sala, klubben som jag har tävlat för sedan jag var 7år. Lite vemodigt kanske, men det är vad jag vill... det är iallafall vad jag behöver.


Någon i Västerås ska skriva under dem också. Peter är utomlands, tror jag. Så jag får snacka med någon annan dåp...

Tänk så jäkla mycket jobb det ska vara för att få en liten namnteckning på ett papper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0