Ingen hemlängtan här inte....

Jag har avklarat halva min tid här på Löpargymnasiet och på Rudbeck, kanske t.o.m. med i Sthlm... vem vet? Det känns riktigt skönt. Även om det är kul och även om jag trivs här, så vet jag att jag inte kommer längta tillbaka. Det är inte det att jag har hemlängtan, nejnej knappast. Utan jag vill göra något roligare och jag vill kunna välja vad jag ska göra. Här sitter jag fast, som med handbojor och järnmask. jaja, kanske inte, men nästan.
 
Skolan är som ett förstadie till fängelset, men samtidigt är skolan en liten hjälp... som man i och för sig skulle kunna klara sig lika bra utan. Allting kan inte passa alla.

Nu måste jag dra. Hörs!


Jag kan erkänna att jag saknar distanspassen runt gruvan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0