Kalles Jul är inget för mig.

Nu är det Kalles Jul på tv. Och nej! Jag tänker inte kolla på det. Jag har sett det flera tusen gånger känns det som.

Vissa traditoner borde verkligen brytas, eller iaf inte följas. Jag fattar inte det där med Kalles Jul, kan dom inte fixa något nytt program med Kalle att sända.

Men Kalles Jul är inte det värsta av allt, längt ifrån faktiskt. Det här med lustfisk.(vem fasen var så dum att komma på lutfisken?) Och janssons. Och sill. Och dopp i grytan. Och... ja, ni fattar nog.  

Det jag tycker är konstigt är att man bara äter dessa saker vid speciella tillfällen, eller vad man nu ska kalla det. Om dessa saker hade varit goda, så hade man ätit dem vid fler tillfällen?! Inta bara vid jul, påsk, midsommar och sånt. yäyä, vissa saker kanske det inte är meningen att man ska förstå...

Fan, jag ska gå och fixa lite saker och sen gäller det att vara social ;D En jul vid datorn är ingen riktig jul? Så kanske det passar bättre med Kalles Jul iallafall...?

 Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0