Klöverörhängen och blommiga hammare

Nu har Micke lämnat ut lösenordet till oss och då får han helt enkelt skylla sig själv :)

Micke har fått för sig att han ska bli bloggkändis, ledsen grabben men då måste faktiskt någon vilja läsa det du skriver. Fast det beror på vilken kategori du hamnar under...
(tre punkter eftersom det enligt en viss herr röj är korrekt svenska)

Han är en mästare på att klaga på allt och alla omkring, men så fort det handlar om honom själv kommer det alltid fram några gulliga ursäkter, tex:

1. Vadå? Stavas det inte 6:te? Hur skulle jag veta det? Det är inte alls samma sak som att skriva Mej, Dej, Sej.

2. Varför är jag förkyld hela tiden? Kanske för att du går runt med trasiga sommarskor, utan varken mössa eller vantar.

3. Nej, jag gick inte in på toan vid matsalen för att ha sex med dig, jag var faktiskt kissnödig!

(även här blev det tre punkter eftersom det enligt en viss herr röj är korrekt svenska)



Men trots detta är du ju Mikael lysmask Röjerås och ärligt talat är det du som lyser upp våra liv!

Gonatt och sovgott, hälsningar Bingo och Svettis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0