Att Springa 400m i lila tights...

... kan verka som en mardröm och en riktig pinsam händelse(om man är kille iaf), men det var det roligaste loppet jag nånsin har sprungit! Själva loppet var grymt, men ännu härligare var nog känslan av att vi var ett lag och inte 4 små bortkollrade löpare(som vi är i vanliga fall). Längtar tills nästa gång det är dags för en stafett.

Det vart ingen resa till Sätra denna Söndagen. Jag insåg att det skulle ta allt för lång tid. Jag som har massa matte att räkna behöver ju all tid som jag kan få. Istället bestämde jag mig för att ta ett litet distanspass på 12km. Halva tiden körde jag med Mickan och sedan skulle hon kliva av ...

...resterande 6km sprang jag genom den nya tunneln som dom håller på att bygga här i Häggvik. Det kändes lite ensligt att komma strosande helt ensam mitt på oöppnad och dubbelfilig motorväg. Tänk om det hade kommit en bil :S Menmen, där ska jag nog se till att köra några intervaller i viner. Då slipper man ju i alla fall halkan och isen, dock så blåste det men det får man så ut med =)

Kanske är dags at käka... sen måste jag å se på Elisabeth; The golden age på bio. Men just nu ser det ut som om jag får gå själv, har ju inte lyckats ragga upp någon som vill kolla på den med mig. Måste se den tills imorgon, engelska arbete...

Här är jag i full gång med att växla med Sanna. Det var på skol-sm i gävle i år när vi(Jag Sanna Frasse Mary) vann SM guld på 4*400m stafett.

Lila Randiga Tights :S  Dom gör så at mitt ben ser helt böjt ut.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var grymt skoj , !

2007-11-18 @ 20:12:07
URL: http://sannamustonen.blogg.se
Postat av: Far

Läs mailen.

2007-11-18 @ 20:33:12
Postat av: Angelica

tro et eller ej, men jag saknar faktiskt dig! (:

2007-11-19 @ 14:47:14
URL: http://iwillalwaysbeyoursoldier.blogg.se
Postat av: Angelica

tro et eller ej, men jag saknar faktiskt dig! (:

2007-11-19 @ 14:48:09
URL: http://iwillalwaysbeyoursoldier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0