De tre mu

Mickan
- hon är den mest störiga personen på hela löpargymnasiet! man kan inte hålla sig undan hennes ljuva stämma(eller kallas det jävligt irriterande)även om man isolerar sig på sitt rum. I alla fall så har jag försökt att hålla mig undan men det funkar helt enkelt inte, hon är som ett spöke som seglar genom väggar(iaf hennes röst).
Mickan kännetecknas med en fiskmin i ansiktet(jäkligt rolig iaf) och hon är den som ingen kan undgå!

Emma - hon är den som snackar om sin mr V, sååå gullig puttig! Dock är dom ju inte tillsammans ännu... men det är ju bara att blotta sig lite vettja ;D
Emma känner man igen för att hon alltid rodnar. Hon håller handen för munnen och snurrar med fingret genom håret och ser alltmänt söt ut :P Men hon är ju skithet!(asså het) :P

Anna - Är den som är tvilling med Emma, man måste veta vart man ska kolla om man ska se skillnad i början, men tillslut lär man sig... Anna är disserskan av dessa tre jäntor. Hon krossar killars(nämner inga namn) hjärtan med hjälp av en stor fet slägga :P Ändå så är hon luciakandidat! :O märkligt kan tyckas, men hon är ju gullig! =)


För övrigt så gillar jag dom! Framför allt gillar jag att dissa dom! ;D


316615-15
Emma Mickan Anna


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag vet att du älskar oss !!

2007-11-20 @ 10:39:17
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Dumt att skriva något om din underbara flickvän :@

2007-11-20 @ 19:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0